תחושת בחילות
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני בת 37.5, סובלת מזה זמן ובמיוחד בשבוע האחרון מתחושת בחילות שבאה והולכת במיוחד בשעות הבוקר ולעיתים גם במשך היום. יש לי גם תחושה לא נעימה בנקודה מתחת לסרעפת וקצת גרפסים. מה זה יכול להיות? ואיך אפשר לטפל בזה? מה אתם ממליצים לי? אודה על התייחסותכם,
הכי סביר שיש בעיה בושט/ קיבה- חזרת חומצה, דלקת בקיבה, כיב בתרסריון...משהו בכיוון אפשר לנסות תרופות נוגדות חומצה, ארוחות קטנות, לא לאכול לפני השינה, אבל ככלל- להגיע לרופא המטפל, לספר את סיפורך, להבדק, ולהחליט יחד מה הלאה. היום ניתן לקנות ללא מרשם רופא תרופות נגד חומצה, כמו טגמט למשל, אבל זה רק לתקופה קצרה ולא תחליף לייעוץ רפואי מסודר.