תת תזונה של חלבון: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

חמים, מזינים וטעימים: 5 סוגי מרקים שכדאי לאמץ בחורף

אמנם נראה בינתיים כי החורף מסרב לבקר באזורינו, אך כדי ליהנות ממרק טוב לא באמת צריך תירוץ. מה יש במאכל המהביל הזה שהופך אותו למזון האולטימטיבי, אילו סוגי מרק כדאי לאמץ ולמה אתם פשוט חייבים להתרחק משקדי מרק? מרק הוא אחד המאכלים המזינים והטובים ביותר. כזה המוכן מירקות טריים או מקטניות למשל, מכיל יתרונות תזונתיים רבים: הוא עשיר בנוזלים שחיוניים לבריאות ולתפקוד הגוף, מלא בוויטמינים, במינרלים, בסיבים תזונתיים, ואין ספק שהוא יכול לשמש כארוחה בריאה ומשביעה בפני עצמה. באופן כללי, אפשר לחלק את המרקים לשני סוגים עיקריים:   מרקי ירקות: המוכנים בעיקר מירקות וממים. מרקים מסוג זה משביעים במידה מועטה יחסית, אך יתרונם הגדול נובע מכך שניתן לאכול מהם כמויות גדולות, ובעצם ללא הגבלה.   מרקים עם תוכן פחמימתי: אלה לרוב מכילים מלבד ירקות גם פחמימות, כגון: אורז, בורגול וקטניות. בניגוד למרקי הירקות, מרק מהסוג הזה בהחלט משפיע לטובה על רמת השובע למשך מספר שעות, אך בשל הערך הקלורי הגבוה שלו (באופן...
ללמוד עוד על תת תזונה של חלבון
חמים, מזינים וטעימים: 5 סוגי מרקים שכדאי לאמץ בחורף-תמונה

אמנם נראה בינתיים כי החורף מסרב לבקר באזורינו, אך כדי...

מאת: מערכת זאפ...
27/11/2019
מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לתת תזונה של חלבון?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד