רפואה משלימה בעתות מלחמה: טיפול בהפרעות שינה וחרדות בילדים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ברוריה סקלי, מומחית ומטפלת ותיקה ברפואה משלימה, מלמדת הורים כיצד להרגיע ילדים שחווים חרדה ובעיות שינה ומעניקה להם כלים מעולמות הרפלקסולוגיה וטיפולי אנרגיה עדינים. האזינו לפודקאסט

מטפלת ברפואה סינית
053-2721979 (מספר מקשר)

"מצב החירום המתמשך משפיע לרעה על בריאות הילדים ורווחתם הנפשית", אומרת ברוריה סקלי, בעלת קליניקה לרפואה משלימה ומטפלת ותיקה בתחום. "רבים מהם", היא אומרת, "סובלים מכאבים הנובעים מחרדות ומתחים כרוניים. ילדים רבים מתקשים להירדם בערב ומתעוררים באמצע הלילה. הם חווים פחדים, דמיונות וחרדות קשות".

ברוריה סקלי היא בעלת קליניקה לרפואה משלימה כבר משנת 1995. היא למדה ולימדה במכללת רידמן רפואה סינית, רפלקסולוגיה, דולה וטיפול בנשים ובילדים. בתחום הכאב והפריון, עורכת ברוריה סדנאות לרווחת המשפחה. היא מתמחה בטיפולים עדינים כמו רפלקסולוגיה וכוסות רוח לילדים ומספקת להורים כלים מעשיים לסייע לילדיהם להתמודד עם חרדות ובעיות שינה.

בימים אלה, מספרת סקלי, הצורך בטיפול שאותו היא מציעה גובר כאשר ילדים מתמודדים ביתר שאת עם קשיים נפשיים ובריאותיים ותופעות של חרדה, פחדים והפרעות שינה.

ילדים נחשפים ליותר מדי מידע

סקלי מציינת שילדים כיום חשופים לעודף מידע מפלטפורמות דיגיטליות, וקשה להסיט אותם מכך. לעתים הם אף חשופים למידע שלילי יותר מאשר הוריהם. לכן, חשוב להרחיק אותם מהחדשות ומגורמים מעוררי חרדה.

לדבריה, הטיפול המשלים המתאים ביותר לילדים הוא רפלקסולוגיה עדינה. זה טיפול המרגיע ומקרקע את הילדים. היא מלמדת הורים לבצע בעצמם רפלקסולוגיה וטיפולי אנרגיה כמו כוסות רוח עבור ילדיהם. "טיפולים אלה עוזרים להרגיע את מערכת העצבים, להוריד מתחים ולשפר את איכות השינה", היא מעידה.

סדנאות להדרכת הורים

סקלי עורכת סדנאות ייעודיות להורים בנושא טיפולים עצמיים בילדים. היא מלמדת אותם כיצד לטפל בילדים עם בעיות שונות כמו התקררויות, מתחים, כאבים ועוד. בסדנאות היא מדריכה את ההורים כיצד לבצע טיפולי רפלקסולוגיה ואנרגיה עדינים ויעילים עבור ילדיהם. לדבריה, היא מקבלת משוב חיובי רב ממשתתפי הסדנאות שלומדים לעזור לילדיהם.

בנוסף, סקלי פרסמה שני ספרים מקצועיים בתחום הרפואה המשלימה המבוססים על נסיונה רב השנים בקליניקה. בספריה היא משתפת בידע ובטיפולים הייחודיים שפיתחה. היא מוסרת הרצאות ומנחה סדנאות וקורסים דיגיטליים, כדי להנגיש את הידע שלה לקהלים רחבים יותר.

הפורום המקצועי לרפלקסולוגיה

בנוסף לטיפולים ולהדרכות שהיא מציעה, סקלי מנהלת את הפורום המקצועי לרפלקסולוגיה באתר דוקטורס. בפורום זה יכולים מטפלים ומטופלים כאחד לקבל מידע, לשאול שאלות ומענה מקצועי.

לסיכום, סקלי תומכת בתיאוריה כי אתגרים נפשיים ורגשיים מורכבים עומדים בפני ילדים רבים בתקופה האחרונה. כדאי לפנות לטיפול יעיל ברפואה משלימה, כמו הטיפולים ההוליסטים שאותם היא מציעה הכוללים טכניקות עדינות כרפלקסולוגיה וטיפולי אנרגיה ומסייעים לילדים להירגע, להתמודד עם חרדות ולשפר את איכות שנתם.

(צילום כוסות רוח: שאטרסטוק)

האזינו לפודקאסט >>>> 

סקלי ברוריה- רפואה סינית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום