כירופרקטיקה: הדרך הטבעית והאפקטיבית לטיפול בכאבי גב ולשיפור הבריאות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר חגי שור, כירופרקט מוסמך, מסביר כיצד טיפול בעמוד השדרה יכול למנוע בעיות רפואיות רבות בגוף, לחסוך תרופות וניתוחים ולהקל על כאבים ואי נוחות. האזינו לפודקאסט

טיפול כירופרקטיקה
053-4256705 (מספר מקשר)

ד"ר חגי שור, כירופרקט מוסמך, בעל ניסיון מקצועי שתחילתו בלימודים בארה"ב, מסביר מהי בדיוק כירופרקטיקה ומה הם יתרונותיה. בפודקאסט הבא הוא מתאר כיצד כירופרקטיקה, שיטת טיפול יעילה ובטוחה הממוקדת בפתרון בעיות בעמוד השדרה ובמערכת העצבים, מסייעת לתפקוד תקין של כל הגוף.

כירופרקטיקה דורשת הכשרה רפואית מקיפה

כירופרקטורים נדרשים לשבע שנות לימוד מקיפות בדומה לרופאים, מסביר ד"ר שור. הלימודים כוללים לימודי אנטומיה, פיזיולוגיה ופתולוגיה וכן אורתופדיה, נוירולוגיה והדמיה רפואית. "למרות שכירופרקטים אינם רופאים מורשים הם בהחלט חלק מהרפואה הקונבנציונלית ועובדים בשיתוף פעולה עם רופאים", הוא מציין.

טיפול במגוון בעיות

כירופרקטורים מטפלים בעיקר בכאבי גב תחתון כרוניים, אך גם במיגרנות, בבעיות נשימה ועיכול, בלחץ דם גבוה ועוד, שכן כל הבעיות הגופניות הללו יכולות לנבוע מבעיות בעמוד השדרה ובמערכת העצבים.

יתרונות הכירופרקטיקה

ד"ר שור מדגיש כי היתרון הגדול של הכירופרקטיקה הוא היותה טיפול טבעי. הטיפול מתבצע ללא תרופות או ניתוחים פולשניים. לדברי ד"ר שור, רבים מניתוחי הגב אינם הכרחיים ואף עלולים לגרום נזק בטווח הארוך. הטיפול הכירופרקטי מאפשר תיקון בעיות בעמוד השדרה והקלת כאבים ללא צורך בניתוח.

הטיפול הכירופרקטי כולל טכניקות מתיחה ולחץ מדויק שמסייעות להחזיר חוליות למקומן ולהקל על אי נוחות וכאבים באופן טבעי ובטוח. כמו כן, הטיפול מאפשר תיקון בעיות בעמוד השדרה והקלת כאבים ללא צורך בניתוח. זאת ועוד, הכירופרקטיקה עוסקת רבות ברפואה מונעת ולפיכך למטופלים ניתנים תרגילים יעילים למניעת בעיות גב ביומיום ובין השאר, הדרכה לישיבה נכונה, שימוש במגבת מגולגלת לתמיכה בגב התחתון ותרגילי בוקר להנעת החוליות.

ד"ר שור מספר על מקרה של לקוח עם פריצת דיסק שסבל מכאבים חזקים. במקום ניתוח, הוא ביצע טיפול בשיטה לא פולשנית הכוללת מתיחה מדויקת של הדיסק והחזרתו למקומו, מה שהקל באופן משמעותי על הכאבים ומנע ניתוח.

לסיכום, כירופרקטור מקצועי יכול לסייע בהתמודדות עם מגוון רחב של בעיות רפואיות בדרך טבעית ואפקטיבית. טיפול נכון בעמוד השדרה עשוי לחסוך סבל רב ותלות מיותרת בתרופות וניתוחים.

(צילום: שאטרסטוק) 

האזינו לפודקאסט >>>> 

  • צור קשר
ד"ר חגי שור
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום