סובלים מצלוליט או מעור רפוי? הכירו את טכנולוגיית ה-LPG

(0)
לדרג
תוכן מקודם

דיאטות הרזיה יכולות להוביל לירידה במשקל, אבל מה עושים עם עודפי העור הרפויים ועם סימני הצלוליט המטרידים? החדשות הטובות: שיטת LPG הבלתי פולשנית מביאה לתוצאות מוצלחות של מראה מוצק וחטוב

מכוני יופי
053-6292457 (מספר מקשר)

גיל, גנטיקה או תזונה – יש סיבות שונות שונות שגורמות לעור הגוף שלנו להיראות פחות חיוני ומוצק. אבל, אם אתם סובלים מצלוליט או מעור רפוי, חשוב שתדעו שיש מה לעשות כדי לשפר את מראה העור שלכם.

ענת דוידוב מ"רויאל ביוטי", מסבירה כל מה שכדאי לדעת על הטיפול המתקדם בטכנולוגיית ה-LPG.

כיצד פועל מכשיר ה-LPG?

מדובר במכשיר החדשני והיעיל ביותר לטיפול בצלוליט, הפועל בשיטת עיסוי למראה מוצק ומהודק של העור. פעילותו מתבצעת בצורה של עיסוי ויניקה עמוקה, התורמת לשחרור רקמות ולהשבת האלסטיות למראה מוצק ומהודק של העור.

מה הם יתרונות השיטה?

הטיפול מבוסס על המרצה של זרימת הדם והלימפה, התורמת לירידה במשקל ולצמצום היקפים. יתרונו הגדול נובע מכך שהוא אינו פולשני, אלא נעים וכולל מסאז' עמוק ונעים. הטיפול מומלץ לכל אחד ואחת ונמצא כיעיל לחיטוב ומיצוק העור.

מה עושים לפני שמתחילים בטיפול?

הצעד הראשון הוא למדוד ולצלם את הגוף על מנת לתעד את השינוי שחל בהיקפים ובמרקם העור. התיעוד מתבצע שוב בסוף הטיפול וכך ניתן להבחין בהבדל.

מדידת היקפים

הצעד הראשון הוא למדוד ולצלם את הגוף על מנת לתעד את השינוי שחל בהיקפים ובמרקם העור. אילוסטרציה: שאטרסטוק

כמה זמן אורך הטיפול?

הטיפול כולו מורכב מסדרה בת עשרה מפגשים. בכל מפגש מבצעים 35 דקות של טיפול LPG, בין רבע שעה לעשרים דקות בחליפת לחץ המיועדת לניקוז לימפטי, ובין רבע שעה לעשרים דקות שימוש במכשיר המדמה פעילות ספורטיבית. סך כל טיפול נע בין שעה ורבע לשעה וחצי.

ב"רויאל ביוטי", המרכז לטיפולים קוסמטיים רפואיים, תוכלו ליהנות בנוסף ממגוון גדול של טיפולי פנים, החל מטיפולים בסיסיים ועד לטיפולים להצערת עור הפנים, וכן מטיפולי גוף המתמקדים בעיקר בהמסת שומן, הצרת היקפים והמסת צלוליט. הטיפולים נעשים על ידי קוסמטיקאיות מהשורה הראשונה, עם המכשור הטכנולוגי מהמתקדמים בעולם.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום