החברה שתעזור לכם לממש את זכויותיכם הרפואיות

(1)
לדרג
תוכן מקודם

אזרחים רבים בישראל כלל לא מודעים לזכויות שיש להם או מוותרים עליהם מראש בשל החשש מהביורוקרטיה או חוסר במשאבי זמן וידע. רינאד, בעלת החברה "רינאד מימוש זכויות רפואיות", מסבירה על החשיבות הייצוג של גוף מקצועי למימוש זכויות רפואיות ואיך כל זה עוזר לכם

מומחים למימוש זכויות רפואיות
04-8839099

אם חליתם או נפצעתם, אתם סובלים מנכויות, אובדן כושר עבודה, מחלות כרוניות או בעיות רפואיות, או אם יש לילדיכם נכות או לקות, ואתם מאמינים שתקבלו באופן אוטומטי כספים או פיצויים מהביטוח הלאומי, אתם טועים. רוב הסיכויים שאתם לא מודעים לאפשרויות מיצוי הזכויות הרפואיות שלכם, ולכן הדבר שאתם זקוקים לו יותר מכל הוא ליווי מקצועי במרכז, שיסייע לכם למצות את הזכויות הרפואיות שלכם ולקבל את המגיע לכם על פי חוק.

ב"מרכז רינאד – מימוש זכויות רפואיות", הפועל מזה 20 שנה בנוף הגליל, בסמיכות למשרדי הביטוח הלאומי, פועל צוות מומחים בעלי ניסיון רב, ש"מלווים את הלקוחות מהרגע הראשון שהם פותחים את התיק ועד לקבלת מלוא זכויותיהם", מספרת רינאד, בעלת החברה. "עם צוות המומחים שלנו נמנים רופאים, עורכי דין, יועצים, כולם בעלי ידע וניסיון רחב שמסייע ללקוחות שלנו לממש את הזכויות המגיעות להם. היועצים המומחים בצוות שלנו מסייעים ללקוחות באיסוף המסמכים הדרושים לבניית תיק רפואי והגשת תביעה לביטוח לאומי לקבלת פיצויים או קיצבה".

אחת הלקוחות שהגיעה ל"רינאד מימוש זכויות רפואיות" היא ס', אם לשלושה ילדים עם בעיות קשב וריכוז. "לאחר שהסברנו לה למה היא זכאית על פי חוק - הורים לילדים עם בעיות קשב וריכוז זכאים למימון ריטלין ולקיצבה חודשית - הגשנו תביעה מטעמה לביטוח הלאומי והיום היא מקבלת קיצבה חודשית לילדיה, שמסייעת לה להתמודד עם הקושי", מספרת רינאד.

זכויות רפואיות

לקוח נוסף, גבר צעיר שנפצע במהלך שירותו הצבאי בגפיו, הגיע למרכז לזכויות רפואיות לאחר שפנה ללא מעט עורכי דין בתחום על מנת לממש את זכותו לקבלת תו חניה וכולם דחו אותו בטענה שהדבר לא יצלח. "כשהוא הגיע אלינו, ידענו בדיוק מה לעשות על מנת שהוא יקבל את תו החניה שהוא זכאי לו, והוא אכן קיבל אותו", אומרת רינאד.

"הפיצויים שלקוחותינו מקבלים יכולים להקל על מצבם הכלכלי והרפואי, משום שברגע שהם נפגעו וסובלים מנכות או ממחלה כלשהי, מרבית האנרגיה והמשאבים שהם צריכים להשקיע מופנים לריפוי ולהחלמה ולא להתרוצצות וסחבת ביורוקרטית", אומרת רינאד. לדבריה, לחברה 90% הצלחה בכלל התיקים, וזאת בשל מומחיות וניסיון רב שנים של צוות החברה.

בנוסף לליווי בתביעות נגד ביטוח לאומי וקבלת תווי חניה לנכים, ב"רינאד מימוש זכויות רפואיות" ניתן לערוך בדיקות קשב וריכוז, בדיקות נוירולוגיות, פסיכולוגיות ופסיכיאטריות. "המרכז שלנו עובד מסביב לשעון, ואנו עורכים בדיקות קשב וריכוז על חשבון הקופה, לכלל חברי הקופות, או עם 'כללית מושלם'. בנוסף, אנו מסייעים לקבלת רישיון לקנאביס רפואי ממשרד הבריאות עם המלצה מרופא או נוירולוג".

השירות ב"רינאד מימוש זכויות רפואיות" ניתן לכלל תושבי הצפון, בשפה העברית והערבית ולבעלי ת.ז. ישראלית

  • צור קשר
רינאד מימוש זכויות רפואיות
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום