חולמים על ראייה טובה במגוון רחב של טווחים? השתמשו בעדשות מולטיפוקל

(0)
לדרג
תוכן מקודם

הראייה שלכם כבר לא מה שהיתה פעם? אתם לא חייבים להמשיך לסבול מאחר שיש היום מגוון פתרונות וטכנולוגיות חדשות לשיפור איכות הראייה, ביניהן: עדשות מולטיפוקל המיועדות הן לראייה מרחוק והן לקרוב

אופטיקאי
053-6311794 (מספר מקשר)

במרוצת השנים, רבים מהאנשים נתקלים בקושי בראייה מקרוב, דבר אשר מצריך משקפיים לקריאה. מצד שני, יש כאלה שחשים, במיוחד בשעת נהיגה, שהדרך לא ברורה להם, אך מי שיכול לקבוע בוודאות מהו מצב הראייה הוא אופטומטריסט. הפתרון הרצוי? במקום להרכיב שני זוגות בנפרד, פשוט לבחור בעדשות מולטיפוקל שמאפשרות ראייה לקרוב ולרחוק, בלי להזדקק לזוג משקפיים נוסף או לבצע תחלופה מספר פעמים ביום.

איך זה בדיוק עובד? פנינו לאופטומטריסט ישראל וילדר מ" Opti V רחובות" לקבל תשובות. לדבריו, אנשים רבים נוטים לחשוב שלאופטומטריסט יש תפקיד יחיד והוא קביעת מרשם המשקפיים או עדשות המגע, אבל אופטומטריסט מוסמך ומנוסה יכול לזהות מגוון בעיות עיניים תפקודיות, לשפר מודעות לבריאות העיניים ולעזור במניעת בעיות בריאותיות.

לדברי וילדר, "לעדשות מולטיפוקל, בניגוד לעדשות בי-פוקל, יש מראה אסתטי, אחיד וחלק. 99% מהאנשים מתרגלים בלי בעיה למולטיפוקל, וזאת כל עוד הבדיקה, ההתאמה של העדשה ללקוח והכנת המשקפיים בוצעו כהלכה".

משקפי מולטיפוקל

מה לגבי אלה שמתקשים להתרגל למולטיפוקל?

"זמן הסתגלות יכול לקחת מספר ימים ולכן אני ממליץ להרכיב את המשקפיים בכל שעות הפעילות, ואם כעבור יומיים-שלושה קיימת עדיין אי נוחות, הלקוח יכול לציין בפני מתי במדויק השימוש אינו נוח עבורו. כלומר, האם זה קורה במהלך קריאה, צפייה במסך או בניסיון לראות למרחק. התשובות שלו יקלו על הבירור ויהיה פשוט יותר להגיע לפתרון הבעיה. גם אם בעבר הרכבתם משקפי מולטיפוקל ולא הסתגלתם אליהם, אפשר לנסות שנית. יכול להיות שחוסר ההסתגלות נבעה ממרשם שגוי או שהרכבת העדשות במשקפיים היתה לא נכונה".

איך נדע מהי הבחירה הנכונה ביותר?

"על מנת לעשות את הבחירה הנכונה של עדשות מתאימות, חשוב לציין במהלך הבדיקה מהו המרחק שהלקוח זקוק לו בראייה מיטבית. בעדשות המתקדמות ניתן להרחיב את הדגש ולהרחיב את האזור המבוקש. קחו למשל נהג אוטובוס, ברור לכל כי הוא זקוק לשדה ראייה רחב למרחק ופחות דגש על קריאה''.

משקפי מולטיפוקל

ברשת Opti V יש מגוון רחב של עדשות מולטיפוקל והבעלים מתחייב להתאים לכל לקוח את העדשות בצורה הטובה ביותר, ובכך להקל עליו את ההסתגלות. בנוסף, חנות האופטיקה ברחובות מציעה מבחר עשיר של משקפים ומוצרי אופטיקה, החל ממשקפי שמש, משקפי ראייה לכל גיל, עדשות מגע ובדיקות ראייה וכן בדיקות עיניים מיוחדות לכל צורך.

החנות Opti V הוקמה בשנת 2005 ומנוהלת מאז על ידי ישראל וילדר, אופטומטריסט בוגר הדסה ובעל רישיון מטעם משרד הבריאות. וילדר, בעל ניסיון מקצועי של שנים רבות בתחום, מספק את שירותים לכלל האוכלוסיה, ילדים, מבוגרים וקשישים. חנות הבוטיק ברחובות משדרת נוחות ומקצועיות וניתנת בה תשומת לב גבוהה גם לצד האופנתי ולסגנון המשקפיים עם היצע רחב של מסגרות סטיילסטיות לבחירת הלקוחות.

Opti V. טל': 08-931-8817, הרצל 183 רחובות

  • צור קשר
אופטיוי - משקפיים ועדשות מגע
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום