מה שחשוב לדעת על טיפולי אסתטיקה רפואית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

עם מיטב הטכנולוגיה החדשנית ביותר, תוצאות מוכחות ושפע של לקוחות מרוצים – מדרה קליניק היא הבחירה המוצלחת

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2303084 (מספר מקשר)

כיום, הביקוש לטיפולים אסתטיים ורפואיים הולך ועולה, כאשר גם הגיל הממוצע של קהל המטופלים יורד בקצב מהיר, כך שקהל גדול של צעירות פונה אל מרפאות האסתטיקה והרפואה. כמעט כולם וכולן מרגישים שהם רוצים לעשות שינוי. והרי מי לא? כולנו מרגישים לפעמים חוסר ביטחון לגבי פיצ'ר מסוים בגופנו, או לגבי הנראות הכללית שלנו – אז למה להמשיך להסתכל במראה ולהתאכזב? יש מה לעשות עם זה!

מדרה קליניק הינה מרפאה לאסתטיקה ולרפואה מתקדמת. בקליניקה נמצאים רופאים מומחים בעלי ניסיון וידע רב המציעים מגוון רחב מאוד של טיפולים אסתטיים וטיפולים רפואיים, וביניהם:

  • טיפול להסרת נימים בכל הגוף באמצעות לייזר – מדובר למעשה בוורידים קטנים מאוד המופיעים על הגוף עם הזמן, בעיקר לאחר לידות. הופעתם על העור איננה מהווה בעיה רפואית כלשהי, אלא בעיה אסתטית בלבד.
  • טיפול לחיטוב הגוף, הצרת היקפים והמסת שומנים – מדובר בטיפולים הנחשקים ביותר כיום, כאשר ישנו דגש רב כל כך על נראות, על משקל תקין ועל גוף מעוצב ומחוטב.
  • טיפול הממצק ומותח את עור הפנים והצוואר בטכנולוגיית HIFU.
  • טיפולי לייזר המחדשים את העור, ממצקים ומותחים אותו – עם הגיל, ייצור הקולגן בעור מתמעט, מה שגורם לעור להיראות מבוגר ורפוי יותר. טיפול זה מהווה את הפתרון לבעיה זו.
  • טיפול חדשני בלייזר העוזר להיפטר מנחירות.

את שלל הטיפולים הללו מבצעים בקליניקה על ידי המכשירים המתקדמים ביותר והטכנולוגיות החדישות ביותר והטיפולים מתבצעים על ידי רופאים מומחים בתחום, שהם בעלי ידע וניסיון במתן טיפולים אלה. מכשירי הטיפול מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי ועל ידי ה-FDA האמריקאי.

מה צריך לדעת לפני שמגיעים לטיפול בקליניקה?

ראשית, מומלץ מאוד להירגע. הטיפולים אינם מלחיצים, אינם כואבים ואינם פולשניים. כמו כן, הטיפולים לא דורשים הכנה מוקדמת, בניגוד לטיפולים רבים המוצעים במקומות אחרים. בנוסף, לא נדרש שיקום לאחר קבלת הטיפולים הללו וניתן לחזור לשגרת היום יום שלכם מיד בתום הטיפול. כמו כן, הטיפולים בטוחים ואין תופעות לוואי לאחריהם.

איך אפשר להיות בטוחים שנקבל תוצאות טובות?

במדרה קליניק מתחייבים על תוצאות הטיפולים. הביטחון נובע בשל השימוש במיטב הטכנולוגיה החדשנית, המפותחת והמתקדמת בתחום. לפני כל טיפול, נעשה גם שימוש בטכנולוגיה ממוחשבת תלת מימדית, אשר סורקת ומאבחנת את עור הפנים שלכם.

האבחון נותן אינדיקציה לרופא המטפל אודות סוג העור ומאפשר לו להכיר את עור המטופל לעומק: האם הוא שמנוני או יבש? מהי רמת ההזדקנות של העור - כלומר עד כמה הוא רפוי ואיבד מגמישותו ומהלחות שלו? מהי רמת אלסטיות העור? האם ישנה הצטברות נסתרת מסוימת של פיגמנטים במיקום מסוים שעלולה להשפיע על מהלך הטיפול?

דבר נוסף שמכשיר האבחון יודע לבצע הוא להראות כיצד ייראה העור שלכם בעוד מספר שנים ללא הטיפול, ומנגד, כיצד ייראה העור שלכם באותו פרק זמן לאחר הטיפול. כלומר, המכשיר מצביע על הפער בנראות העור לפני ואחרי הטיפול, בטווח של שנים קדימה.

לאחר קבלת תוצאות האבחון, תיבנה במיוחד עבורכם תכנית טיפולים מותאמת אישית, מדויקת ומותאמת למאפייני העור של הלקוח. התאמה כזו תוביל לקבלת התוצאות שאתם מייחלים להן.

למה מדרה קליניק?

"בקליניקה שלנו", אומרים במדרה קליניק, "אנו מודעים ומבינים עד כמה בעיות אסתטיות יכולות להשפיע על איכות החיים של הלקוחות. מתוך ההבנה וההזדהות הזו, אנו ניגשים לבצע את הטיפול. אנו רגישים ללקוחות שלנו, לרצונות שלהם ולהתאמת התוצאות הרצויות".

ואכן, במדרה קליניק משקיעים מאמצים רבים כדי להתאים ולהביא לכם, הלקוחות, את הטיפולים הטובים ביותר, באמצעות הטכנולוגיה החדשנית ביותר, המוכחת, עם מכשירי הטיפול הכי ידידותיים שימנעו מכם כאב וסבל, הן במהלך הטיפול והן לאחריו. "השינוי שלכם הוא ההצלחה שלנו", מסכמים במדרה קליניק.

למידע נוסף, צרו קשר בטל': 073-3745522

  • צור קשר
מדרה קליניק -MEDERA CLINIC
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום