סובלים מנחירות או מדום נשימה בשינה? כדאי שתשקלו טיפול בלייזר

(12)
לדרג
תוכן מקודם

מפגיעה באינטימיות הזוגיות ועד לדום נשימה בשינה: נחירות יכולות להשפיע על איכות החיים ולעתים אף לסכן אותם. אם אתם סובלים מהבעיה, כדאי שתכירו את טיפול הלייזר החדשני "לייזר פוטונה" המציע פתרון פשוט, מהיר וללא כל תופעות לוואי

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2303084 (מספר מקשר)

אם בן או בת הזוג שלכם נוחרים במהלך הלילה ומדירים שינה מעיניכם - כנראה שאתם לא לבד. למעשה, מדובר באחת מהפרעות השינה השכיחות והמטרידות ביותר. הנחירות פוגעות באיכות השינה ואף מובילות לירידה באחוז החמצן בגוף. אנשים שנוחרים נוטים להתלונן על תופעות נלוות כגון: יובש בפה, עייפות, חוסר ריכוז וגם, כאמור, על פגיעה באינטימיות הזוגית.

אלא שמעבר להיבט החברתי ולפגיעה באיכות החיים, מסתבר שנחירות עשויות להוות גם מפגע בריאותי, כיוון שבמקרים מסוימים הן מעידות על "דום נשימה בשינה" – מצב שגורם להפסקות נשימה במהלך השינה בגלל חסימה בדרכי הנשימה העליונות. מחקרים שונים הראו כי שילוב של נחירות עם דום נשימה בשינה קשור לסיכון כפול למחלות לב וכלי דם כמו גם להתקף לב ושבץ מוחי.

הסיבות לנחירה יכולות להיות שונות ומגוונות: החל משקדים מוגדלים, דרך צניחה טבעית של הלשון, חסימה באף או בשל חך רפוי – סיבה שכיחה ביותר שגורמת לחיכוך בין החך ללשון, מה שמוביל לרעש הנחירה המוכר.

הפתרון בשיטת הלייזר

לאחרונה נכנסה לשוק הטיפולים שיטה חדשנית בשם "לייזר פוטונה". עד כה יועדה שיטה זו בעיקר לצורך טיפולים אסתטיים בפנים, אולם בעקבות מחקרים שהוכיחו את יעילותה גם בתחום הנחירות, כיום היא משמשת ככלי טיפולי יעיל לבעיה.

מדובר בשיטה בלתי פולשנית שאינה כרוכה בתופעות לוואי. יתרה מכך, המכשיר מסייע לטפל גם בבעיית דום נשימה בשינה, עקב הפחתת הנחירות שכאמור מובילות למצב זה.

טיפול לייזר בנחירות

כיצד מתבצע הטיפול?

הטיפול מתבצע על ידי רופא. המטופל או המטופלת שוכבים על מיטת טיפול ומתבקשים לפתוח את הפה. בשלב הבא, מכשיר הלייזר הייחודי מקרין גלי לייזר לאזור החך, מה שמסייע לכיווצו ואט אט מחזק את רפיונו, מה שבפועל תורם להפחתת החיכוך עם הלשון וכך גם לשיפור ניכר בנחירה.

האם מדובר בטיפול בטוח?

"לייזר פוטונה" היא שיטה מאושרת על ידי כל הרשויות הרגולטוריות המוכרות, לרבות ה-FDA האמריקאי ומשרד הבריאות הישראלי.

כמה טיפולים נדרשים עד להטבה בנחירות?

הטיפול הכולל אורך בין שלושה לחמישה טיפולים המבוצעים אחת לחודש.

למי זה מתאים?

לאנשים מעל גיל 22 אשר סובלים מנחירות או מדום נשימה בשינה.

לסיכום, אנשים רבים סובלים מנחירות – הפרעת שינה שכיחה העלולה להוביל לבעיות רבות הפוגעות באיכות החיים ובבריאות. כיום, בעזרת טיפול הלייזר החדשני "לייזר פוטונה", ניתן לטפל בבעיה באופן פשוט ויעיל, ללא תופעות לוואי. הטיפול פותר גם את בעיית הנחירות וגם מטפל במצב בריאותי מטריד ומסוכן - דום נשימה בשינה, שנגרם גם כתוצאה מהנחירות.

"מדרה קליניק" היא מרפאה המתמחה בטיפולי אסתטיקה

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

  • צור קשר
מדרה קליניק -MEDERA CLINIC
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום