כיצד מאפשרים מכשירי השמיעה מרוול מבית פונאק שמיעה מצוינת כבר מההתאמה הראשונה?

(35)
לדרג
תוכן מקודם

מכשירי השמיעה מארוול מבית פונאק מציעים טכנולוגיה מתקדמת, איכות שמיעה מצוינת, הטענה ללא צורך בהחלפת סוללות, ומראה צעיר ומדליק, עד כדי כך שלא ניתן להבחין אם מדובר במכשיר שמיעה או באוזניית בלוטות'. רותי שרון, קלינאית תקשורת ראשית בחברת 'סונובה' מסבירה על הדור החדש של מכשירי שמיעה

ספקי מכשירי שמיעה ואביזרים
077-9977214 (מספר מקשר)

שמיעה תקינה היא הבסיס לקשרים חברתיים. ויתור או התפשרות על איכות השמיעה פירושה ויתור על איכות הקשרים החברתיים. אדם עם ליקוי שמיעה לא משוקם, משקיע מאמץ רב ומתמיד להתגבר על הליקוי. המאמץ הזה עלול לגרום לנו לפספס תכנים, רבדים רגשיים, הומור, ציניות, ולהפסיד הרבה ממה שקורה סביבנו. כך נפגעת איכות החיים. שמיעה טובה היא מרכיב מרכזי וקריטי באיכות החיים שלנו. מכשירי השמיעה מרוול מתוצרת פונאק, מתוכננים כך שיאפשרו איכות שמיעה מצויינת, טכנולוגיה מתקדמת, ונוחות שימוש לכל גיל, מה שיתרום באופן ישיר לאיכות החיים שלנו.

כיצד מתבצע אבחון לקות שמיעה?

אבחון הליקוי נעשה על ידי בדיקת שמיעה, אולם בישראל לא קיים "סינון שמיעה" למבוגרים, כגון בדיקות קבועות החל מגיל מסוים. לצערנו, אין מספיק מודעות של רופאי המשפחה הפוגשים את המטופלים באופן שגרתי,  ולא של האנשים עצמם, לחשיבות של גילוי מוקדם ושיקום מוקדם של ליקוי שמיעה. לעיתים קרובות, חולפות שנים ארוכות בין התחלת ליקוי השמיעה לבין השיקום, יש לכך יש השפעה מכרעת על איכות החיים בזמן זה, ולא כל תהליך הוא הפיך

ליקויי שמיעה – מה אומרים המספרים?

מעל 5% מאוכלוסיית העולם הם בעלי ליקוי שמיעה תפקודי, כ 90% מתוכם – מבוגרים. מעל גיל 65, כשליש מהאוכלוסייה סובלים מליקוי שמיעה, ומעל גיל 70 – כמחצית עם ליקוי תפקודי משמעותי- ומעל 80% מהאוכלוסייה בגיל זה עם ליקוי בכלל, כולל ליקויים קלים יותר.

צילום: חברת Phonak

קרדיט צילום: חברת Phonak

מה האיכויות של מכשירי השמיעה החדשים?

במכשירי מרוול, אשר הושקו בשנת 2018, ישנה שביעות רצון גבוהה מצד לקוחות רבים, מעל מיליון אנשים ברחבי העולם נהנים מהם, כבר מרגע ההתאמה, בזכות הטכנולוגיה המתקדמת המוטמעת בהם. עתה מושקות שתי סדרות חדשות של מכשירי מרוול: מכשירים המתאימים לאנשים עם ליקוי חמור- עמוק , וכן מכשירים תוך אוזניים המתאימים לליקויים קלים עד חמורים.  בדומה למכשירי מרוול האחרים, מתאפיינות הסדרות החדשות ביכולות ייחודיות:

  • BT מובנה, המאפשר להתחבר לכל טלפון סלולרי, ,קבלת שיחה בשני המכשירים יחד, בפרוטוקול hands free, ללא צורך להחזיק את הטלפון ליד האוזן. קולו של המשתמש נקלט ע"י המיקרופון של מכשיר השמיעה.
  • אפליקציה המאפשרת שליטה במכשירים באופן פשוט ונוח.
  • אפשרות לטכנולוגיית רוג'ר (FM) מוטמעת במכשירים ללא צורך בחיבור מקלט פיזי - לצורך שיפור תפיסת הדיבור במקומות מורכבים אקוסטית, במרחק, על רקע רעש חזק או בנוכחות ריבוי דוברים.
  • עיצוב המכשירים התוך אוזניים הוא ממש כעיצוב של אוזניית BT!

מכשיר ידידותי למשתמש: אוטומטי לחלוטין או ניתן לכיוון באופן עצמאי

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת ניתן להגדיר שמכשירי השמיעה יפעלו באופן אוטומטי ופשוט, ללא שום צורך לפעילות או ידע מצד המשתמש, ומצד שני, כאשר כן יש רצון ויכולת, הקלינאי המתאים את המכשירים יכול לאפשר למשתמש שליטה בפרמטרים שונים באופן עצמאי, דרך הלחצנים, האפליקציה או אביזרי עזר.

כיצד יכולים המכשירים החדשים להקל על הלוקים בשמיעה ולשפר את איכות חייהם?

עם העלייה בגיל יש הפחתה ביכולת להתעלם מהפרעות רקע, כמו גם יכולת פחותה להשתמש באסטרטגיות של פיצוי. גם פעילות  מוטורית דורשת יותר משאבים מוחיים ככל שעולה הגיל. לכן כל משימה נוספת שאנו נדרשים אליה, הנעשית תחת אילוצים של מאמץ שמיעתי - עלולה להקשות עלינו במשימות היומיום ולהפחית את איכות חיינו. שיקום שמיעה מאפשר לנו נגישות שמיעתית, , מפחית את המאמץ השמיעתי, מקל עלינו בזמן אינטראקציה חברתית, ובכך - משפר את איכות החיים.

קשרים חברתיים תקינים - איכות חיים

ברברה ויינשטיין, קלינאית החוקרת את תחום ההזדקנות, דיווחה בכנס בין לאומי אשר נערך בפרנקפורט בחודש נובמבר 2019, שקשרים חברתיים הם המנבא החזק ביותר לאריכות חיים! ההסבר לכך הוא כי נמצא שבידוד חברתי  מוביל לייצור מוגבר של הורמוני סטרס Stress Hormones, מה שעלול להשפיע על מדדים כמו לחץ דם. לכן, כאשר אנו משקמים שמיעה ומאפשרים לאדם לשמור על קשריו החברתיים, ועל עיסוקיו ואורח חייו הפעיל, אנחנו תורמים לאיכות חייו!

חברת סונובה ישראל, היא חלק מחברת סונובה השוויצרית, חברת שיקום השמיעה הגדולה בעולם. החברה פועלת בישראל באמצעות רשת שטיינר, ומציעה מכשירי שמיעה חדשניים ומתקדמים. סונובה ישראל מאמינה בזכותו של כל אדם ליהנות מחדוות השמיעה ולחיות חיים ללא מגבלות.

השתתפה בהכנת הכתבה: כתבת זאפ דוקטורס - דפנה לביא

  • צור קשר
שטיינר מכשירי שמיעה
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום