מרכז חדש לתמיכה בהנקה

(0)
לדרג

קשיים בהנקה? עכשיו אפשר לקבל מענה ועזרה במחיר שווה לכל נפש כדוגמת מרכזים שונים בעולם, מדורת השבט

מאת: נחנך מעונה החדש של עמותת מ.מ.ש - מרכז משפחתי שכונתי המעניק באופן קהילתי שירותי יעוץ, הדרכה ותמיכה בהנקה לנשים בהריון ואחר הלידה - במקום ניתן לקבל במחיר סימלי יעוץ בהנקה.

לרגל חנוכת הבית החדש של עמותת

מ.מ.ש.-מרכז משפחתי שכונתי -מרכז תמיכה ופעילויות למשפחה מההריון ועד..
הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון הפעילויות במרכז

רשימת הפעילויות:

תקופת ההריון: עיסוי לנשים הרות, הכנה ללידה, התעמלות בשיטת פלדנקרייז, יוגה לנשים בריון, טיפול בכאבי גב, הכנה להנקה, טיפול ברצפת האגן והרצאות.

אחרי לידה להורה ולתינוק (עד גיל 3): יעוץ בהנקה, מפגשים עם תינוקות - שיחות ענייניות, עיסוי לתינוק, בייבי יוגה, תינוכיף, חמ"ל, "בא-לי-גן" גן הראשון בשיתוף פעוט וליווי הורה, הרצאות מפי מיטב הרופאים בנושאי: אמצעי מניעה, אמצעי בטיחות להגנת התינוק בבית, רפואת ילדים, מניעת עששת שיניים, הומיאופטיה, עזרה ראשונה לטף, סדנא "לאכול בריא-להיות בריא" להשלת קילוגרמים מיותרים ולאורך חיים בריא,

לילדים (גילאי 3-7 שנים): קורס דרמה, מפגש עם עולם החי, יוגה, רפלקסולוגיה סדנא להורים וילדים, טיפול בפרחי באך לקשב וריכוז, פחדים, שינויים ומעברים.

למבוגרים: יוגה, התעמלות בשיטת פלדנקרייז, טיפולים לכאבי גב, כירולוגיה - אבחון אישיות פסיכולוגי נפשי על פי כף היד, פחדים, חיזוק ביטחון עצמי, מעברים והתמודדות במצבי לחץ ואיזון גוף נפש. הרצאה ויעוץ ברפלקסולוגיה, סדנה: "לאכול בריא-להיות בריא" - שיטה מהפכנית להשלת קילוגרמים מיותרים, קורס מנחות קבוצות הורים, שזירת פרחים, סדנאות תקשורת, "איך לדבר כך שילדים יקשיבו, ואיך להקשיב כך שילדים ידברו", כיתת הורים, עזרה ראשונה וסדנאות עיצוב וצבע.

החל מהשבוע ניתן יהיה להגיע למעונה החדש של עמותת מ.מ.ש., מרכז משפחתי שכונתי, בתל אביב ברמת החיל ברחוב הרוגי מלכות 7 בישגב, כדי לקבל יעוץ, הדרכה ותמיכה בהנקה. במחיר סמלי לעומת מחיר יעוץ פרטי ופרטני, הציבור מוזמן לבוא בתאום מראש, ולהיעזר ביועצת הנקה מוסמכת IBCLC. ניתן יהיה לנסות את רוב משאבות ההנקה אשר קיימות בשוק, ובעזרת יעוץ והכוונה מהיועצת להתאים את המשאבה המתאימה ביותר לאם.

יוזמת הרעיון ויו"ר עמותת מ.מ.ש אלן שיין, יועצת הנקה מוסמכת ותיקה שעובדת בהתנדבות בתחום כ -20 שנה כדי לקדם את נושא ההנקה בקהילה אשר מציינת:" אי אפשר יותר להטעות את הציבור. יותר ויותר משפחות יודעות שיש מקצוענות מסביב לנושא של ההנקה ושלא כל אחות מוסמכת או אמא מנוסה אחרת מסוגלות ורשאיות לתת הדרכה. כיום כבר מקובל בכל העולם שישנו מקצוע של "יועצת הנקה מוסמכת" אשר מלווה את שמה באותיות IBCLC כדי להבטיח את תקן הזהב בהכשרתה. הן לא כולן אחיות מוסמכות אלא שיש בניהן גם שכן. אפילו רופאים ורופאות בוחרים הכשרה מיוחדת זו. ציבור המשפחות החדשות כיום מחפש את המידע הכי עדכני בתחום וכך סיכויה של האם להצליח להיניק כאשר מתעוררים קשיים ובעיות הם די בטוחים. העזרה מהאחיות והיועצות בבתי חולים לא מספיקה כאשר העבודה האמיתית מתחילה רק כאשר היולדת מגיעה הביתה".

מפגש יכול להשתרע על כמה שעות עד שהתינוק מתעורר, ועד שהיועצת מצליחה לעבוד עם התינוק. שיין מציינת עוד כי :" כדאי תמיד לוודא בכל יעוץ או הכוונה שהיועצת ההנקה היא מוסמכת ע"י ה- IBLCE שזוהי למעשה מועצה בינלאומית להסמכת יועצות הנקה".

שיין עוד מציינת כי:" היום לא כל משפחה יכולה להרשות לעצמה את הייעוץ הפרטני ולמשפחות האלה הוקם למעשה המרכז הקהילתי הזה. שיין מרגישה שמגיע לכל תינוק לינוק אם אמו רוצה להיניק אותו!! היא אפילו מצפה לעזרת העירייה להסיע קבוצות של נשים לרמת החיל, כדי שיזכו לשרות ייחודי זה".

עמותת מ.מ.ש. הוקמה בשנות ה- 80 בתור מרכז תמיכה ומפגש ייחודי למשפחות בהיריון ואחרי לידה. קיימות במקום החדש לכלל אוכלוסיית האימהות ללא קשר לדרך הזנת תינוקן, פעילויות שונות נוספות, קבוצות תמיכה וקבוצות דיון, הפעלה של עיסוי לתינוק, תוכנית "אם לאם", "בא-לי-גן" שהוא גן בשיתוף הורים, יוגה, סדנאות הרזייה ועוד ועוד...! כדאי ומומלץ בחום לכל האימהות וגם לאבות להגיע ולבקר.

להרשמה ולפרטים נוספים נא להתקשר לטלפון:
03.6472411
מ.מ.ש.- רח' הרוגי המלכות 7, פינת רח' נמירובר 2, רמת החייל


לפרטים נוספים ניתן לפנות לאלן שיין:
ב - עמותת מ.מ.ש:
03.6472411
נייד:
050.356081

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום