חודשיים של כאבים בשתי הידיים לאחר מאמץ

דיון מתוך פורום  אורתופדיה - כירורגיה של היד

23/06/2022 | 21:08 | מאת: עדי

שלום, לפני כחודשיים שפשפתי את הרכב שלי בעוצמה, כל יום למשך שבועיים בערך, כדי להוציא כתמים דביקים. עד היום אני סובל מכאבים בידיים שמקשים עליי לישון ולתפקד באופן כללי. אני מרגיש את הכאבים גם כשאני לא מתאמץ כלל - גם במנוחה. הכאבים בשתי הידיים - מהאמות עד האצבעות. התחושה בכפות הידיים מוזרה - כאילו איבדתי חלק מהתחושה שלהן. רופא המשפחה נתן לי נוגדי דלקת - נקסין ואתופן - שלא עוזרים. לקחתי מארון התרופות של אבא שלי פרדינזון למשך 5 ימים - לא עוזר. עטפתי את הידיים בתחבושות כדי לא להשתמש בהן. לקחתי כורכומין,מגנזיום, השתמשתי במכשיר רטט, השתמשתי בבי קיור לייזר, מה לא ניסיתי, שום דבר לא עוזר. אני ממש מפחד שנהרסו לי החיים ולא יודע מה לעשות. אין שיפור.

שלום עדי, נראה כי לכאבים שלך אין מקור אורגני ברור. ממליץ לפנות לפסיכולוג / פסיכיאטר על מנת לברר מקור נפשי לתסמינים. בברכה, ד"ר יהודה

26/06/2022 | 11:28 | מאת: עדי

שלום ד"ר יהודה, לאחר מחקר באינטרנט הגעתי למסקנה שהסימפטומים שלי תואמים לתסמונת לכידת העצב האונארי, עשיתי עיסוי עם מכשיר רטט בשריר שמעל המרפק (יד אחורית), השריר הזה כאב מאוד לאחר הרטט אבל לאחר מכן התחושה ליד חזרה כמעט לגמרי. כנראה שעצב הלחוץ שוחרר וזרימת הדם חזרה להיות תקינה. אני לא מאחל לך להרגיש את מה שהרגשתי לפני שטיפלתי בזה. אם היית מרגיש היית מבין אותי. חבל שחשבת שיש לי בעיה נפשית. מזל שטיפלתי בזה בזמן לפני שהיה נזק בלתי הפיך לעצב. פניתי כבר ל4 רופאים ואף אחד מהם לא חשב שמקור הכאב נמצא בשריר שמעל המרפק. מקווה שאם מטופל יגיע אליך עם אותם תסמינים תתייחס אליו ברצינות ולא תשלח אותו לפסיכולוג/פסיכיאטר. תודה בכל מקרה על הכוונה הטובה.

מנהל פורום אורתופדיה - כירורגיה של היד