אחזבה
דיון מתוך פורום אורתופדיה - החלפות פרק ירך וברך
אני פונה אליך בשל אחזבה קשה שיש לי מהטיפול של מחלקה שלך בבעיה שלי. אני לא קותב בשם שלי כי לא מחפש בעיות.... אני ממתין לניתוח אצל אחד הרופאים שלכם כבר המון זמן ואין לי תור. אני מאוד סובל והמזכירה שלכם זקלין רק צועקת בטלפון אבל לא נותנת תשובות. אומרת שלדוקטור אין חדר ניתוח ותורים חצי שנה או יותר. אני חייב לספר שגם התקשרתי לדוקטור אישית בטלפון וביקשתי אותו שינתח אותי פרטי והוא לא יסכים כי הוא אומר שהוא לא מנתח פרטי חולים מבילינסון. אז מה יהיה איתי אני אשם שבבלינסון אין חדר ניתוח? וגם פרטי אני לא יכול ללכת בגלל זה אז מה נשאר לי? אני כבר מאמין בדוקטור הזה ולא רוצה רופא אחר. חוץ מיזה אני בן אדם סובל לא צריך שהמזכירה זקלין תצעק עלי גם כן. אני מאוחזב ויותר מזה אני כבר מיואש. לא יחול להיות מצב שאדם סובל יצתרך לחקות לניתוח רגל יותר מחצי שנה. זה לא שירות ולא טיפול.
ערב טוב וסליחה על התשובה המאוחרת. ככל שאנו נותנים שרות טוב יותר, טפול איכותי יותר, הביקוש עולה. המערכת של בית החולים אינה מצליחה תמיד לתת פתרונות בזמן ואנו נמצאים בתסכול מתמיד. אני מעוניין לנתח את כל החולים הממתינים במהירות, בזריזות ויעילות. אך היות והיכולות של המערכת מוגבלות המטופלים שלי - ואני עמם - ממתינים מספר חדשים לטפול הניתוחי. לכל אדם שאני פוגש ערב הניתוח המתנתי מספר חדשים מאז ששוחחתי אתו ושנינו יחד הגענו למסקנה שצריך טפול ניתוחי ואני בעצם מחכה מאותה פגישה אז במרפאה ועד למועד הניתוח לתת את השרות למטופל. לא מזכירת המחלקה ולא גורם אחר במחלקה יכול להפוך את הדברים ונקודה כואבת זו אינה תלויה בצוות הרפואי. כאמור, אני מתוסכל בדיוק כמוך. אין ספק שאין הדבר מצדיק התבטאות קשה או בוטה או צועקת והשיחה עמך צריכה להיות נינוחה והוגנת. אקווה שהבעיה תסתיים בהקדם אפשרי ותקבל את השרות הנאות בברכה ד"ר גרינטל