כאבים לאחר ניתוח אצבע פטיש

דיון מתוך פורום  אורתופדיה - בעיות כף רגל וקרסול

14/12/2010 | 13:48 | מאת: רינה

לפני 4 שבועות עברתי ניתוח אצבע פטיש ברגל שמאל בעקבות כאבים עזים שנמשכו מס' שנים ואובחנו בתחילה כבעיה ראומטולוגית וטופלתי ע"י סטרואידים ומטרוטרקסאט וכו'.פניתי למומחה כף רגל והוא המליץ על ניתוח אצבע פטיש. שאלותיי: 1. בעיה של אצבע פטיש יכול להיות שגרמה לדלקת באזור האצבע השניה והדלקת גרמה לכאבים עזים? האם הניתוח יפתור גם בעיה של דלקת בכף הרגל? 2. עדיין יש כאבים עזים ואני הבנתי שזה ימשך עוד חודש וחצי. אני פוחדת שהכאבים הם מהדלקת שחס וחלילה עדיין קיימת ולא מהניתוח? 3. יש לי כאבים באותו איזור ברגל השניה מתה מפחד לעוד ניתוח האם טיפול בגלי הלם יכול לעזור בדלקות כאלה או פיזיוטרפיה באולטרסאונד או צמחי מרפא? פוחדת אמא ל- 3 ילדים קטנים שרואים אותי בוכה רוב היום גם מחרדות. אודה לתשובה מספקת ומהירה. מיואשת.האם יש תקווה שארגיש טוב אחרי כל כך הרבה סבל באי יכולת לתפקד בכפות הרגליים? תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
19/12/2010 | 14:23 | מאת: ד"ר יחזקאל טיטיון

1. בעיה של אצבע פטיש יכול להיות שגרמה לדלקת באזור האצבע השניה והדלקת גרמה לכאבים עזים? האם הניתוח יפתור גם בעיה של דלקת בכף הרגל? - כן. 2. עדיין יש כאבים עזים ואני הבנתי שזה ימשך עוד חודש וחצי. אני פוחדת שהכאבים הם מהדלקת שחס וחלילה עדיין קיימת ולא מהניתוח? - הכל יכול להיות אבל סביר שיהיו כאבים לאחר ניתוח. 3. יש לי כאבים באותו איזור ברגל השניה מתה מפחד לעוד ניתוח האם טיפול בגלי הלם יכול לעזור בדלקות כאלה או פיזיוטרפיה באולטרסאונד או צמחי מרפא? אפשר לנסות הכל לפני ניתוח כולל הזרקה מקומית עם קורטיזון לאזור הכאב. גלי הלם בד''כ לא עוזרים בבעיה של בוהן פטישית. בברכה - דר' טיטיון.

25/02/2016 | 18:37 | מאת: אייל רגינה

עברתי ניתוח לפני 3שנים 4אצבאות ביחד שני רגלים.אכשו אני אחרי ניתוח 2אצבאות שני רגלים. מאושרת בלי כאבים. אצל ד"ר דותן עמית המהממממם

מנהל פורום אורתופדיה - בעיות כף רגל וקרסול