קליקים בקרסול
דיון מתוך פורום אורתופדיה - בעיות כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בן 30 בכל פעם שאני מסובב את הקרסול נשמעים "קליקים" אך ללא כאב .התופעה גורמת לי אי נוחות במפגשים חברתיים (הקליקים מופעים אצלי כמעט בכל המפרקים בעת סיבובם- ידיים, אצבעות וכו' אך ללא כאב באזורים אלה) האם תופעה זאת הינה רגילה? אצל חבריי לא הבחנתי בכך . האם הקליקיםנובעים כתוצאה מחיכוך העצמות זה בזה ? האם ניתן לקחת תוסף או תרופה כל שהיא למנוע תופעה זאת ? האם מגה גלופלקס יכול להוות פתרון לבעיה זאת? תודה
האם תופעה זאת הינה רגילה? - כן יש אנשים עם יותר ויש עם פחות קליקים. האם הקליקיםנובעים כתוצאה מחיכוך העצמות זה בזה ? - בד"כ לא. האם ניתן לקחת תוסף או תרופה כל שהיא למנוע תופעה זאת ? - לא. האם מגה גלופלקס יכול להוות פתרון לבעיה זאת? - לא. תחיה עם זה ותקליק לך להנאתך באופן חופשי. מי שזה מפריע לו - בעיה שלו. בברכה - דר' טיטיון.