הצילו סדר בבלאגן..

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

01/01/2014 | 23:54 | מאת: אוריאן

אז ככה זה שלום אני בת 20,אשמח אם תעשו לי סדר בבלאגן למה אני כבר לא מבינה,זה התחיל בחודש 7עם כאבי בטן חזקים הקאות וכו'. אחרי הרבה סוגי אנביוטיקות גילו שיש לי דלקת בדרכי השתן טיפלתי בזה אך הכאבי בטן לא ניפסקו ואף הגיעו לקיבה והתחילו צרבות, עשיתי בדיקת קרסטופיה שבה בדקו את הוושט את הקיבה והתריסיון.. וסיטי בטן אמרו שיש מששהו בשחלה אז בצעתי אולדרסאונד קינקולגי יצא תקין, בצעתי בדיקת נשיפה דרך הצואה ולא מצאו כלום ..עד עכשיו אני סובלת מכאבי בטן שבזמן האחרון לפני כמה חודשיים התחילו לי כאבים איפה שהלב. וגם בצלעות ודפיקות לב מהירות עשיתי בדיקה אקו לב בחודש 10 יצא תקין. והולטר יצא תקין. הלכתי לאורדופט בגלל כאבי גב ומותניים הוא אמר שיש לי דלקת בגב . אני לא יודעת מה לעשות כבר האם כדי לבצע בדיקות חוזרות ונוספות לבטן ללב ?אני מצטערת על החפירה ..ותודה על תשובתכם דבר נוסף אני יודעת שהקיבה היא בחלק העליון בבטן ..אז למה יש כאלה שאומרים שהיא ממוקמת בצד שמואל בחלק העליון של הבטו בדיוק בצלע שכואבת לי.

לקריאה נוספת והעמקה

בחורה צעירה עם כאבי בטן יש לשלול גם בעיה גיניקולוגית. כמו כן לא ציינת האם את משרתת בצבא? מה מצב בריאותך הכללי? האם ניסית טיפול למעי רגיש? האם זה הועלה אי פעם באבחנה מבדלת? נא להגיע למרפאה בצורה מסודרת

06/01/2014 | 11:23 | מאת: אוריאן

עשיתי בדיקת אולדרהסאונד קינגולגי בחודש10 ויצא תקין. אני עושה שירות לואמי בבית חולים אבל הפסקתי בגלל הכאבים וכל זה כן הגסטרולוג הביא לי תרופה למעי הרגיש ממזמן אפילו עוד לפני הבדיקה גרסטופיה לקחתי ארבעה פעמיים שלוש וזה לא עזר. בנוסף אציין שהבאו לי כדורים. להרגעת הדופק המהיר נורמלול.אך לבטן אומרים לי לחיות עם זה ואני ממש לא מוכנה לכך. גם בחודש 7עשיתי אולדרסאונד ואני רוצה לעשות שוב האם יש אפשרות לעשות עוד פעם כי הרופאה אמרה שאין צורך.

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול