ללא ממצאים

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול

17/08/2013 | 12:15 | מאת: שרית

שלום, שמי שרית אני בת 26 וסובלת מגיל 13 מכאבי בטן עליונה ואמצעית וכאבים בגב התחתון בעיקר. הובחנתי בגיל 13 במחלת ההשימוטו ואני אינני נוטלת אתרוקסין בשנתיים האחרונות ההתקפים של כאבי הבטן החמירו ועברתי סדרת בדיקות בסורוקה גאסטרוסקופיה קולונוסקופיה בריום וct ואפילו קפסולה אך כל הבדיקות יצאו תקינות בדקו גם פורפיריה והבדיקה יצאה תקינה. בדיקות הדם מראות שרמת ה crp גבוהה 1.5 ובזמן התקף היא מגיעה ל 3 הרופא המטפל לא מצליח להגיע להבחנה בנוסף מדי פעם מופיעים אצלי נפיחויות באיזור הרגליים שהובחנו כאריתמה נודוזום והאלרגולוג טען שהעור שלי רגיש במיוחד. לאחרונה אני סובלת מכאבים בפרקים... כל התסמינים הנ"ל וללא שום הבחנה. האם תוכלו לעזור לי להבין מה קורה לגוף שלי? תודה, שרית

לקריאה נוספת והעמקה

קשה מאוד להבין בלי לראות את התיפרחת, בלי להסתכל על כל הבדיקות. בלי לראות איזה בירור כבר בוצע. מה הועלה כאבחנה אפשרית בעבר. מה ההיסטוריה המשפחתית וכו'. שאלה מורכבת לפתרון על גבי הרשת. נא לקבוע תור בצורה מסודרת למרפאה. תודה ובהצלחה.

10/11/2013 | 20:54 | מאת: שרית

האם אשפוז יום יכול לעשות בדיקות נוספות שלא בוצעו? בנוסף סבתי (אמו של אבי) נפטרה מסרטן במעיים. אני מבאר שבע ובסורוקה התייאשו ולא מצאו לי פתרון האם אוכל לבוא להתאשפז בבית חולים אחר?

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - מחלות דרכי העיכול