מצב ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אל ד"ר גידי פייט תחילת שבוע שמיני ב-13.5 ביצעתי אולטראסאונד דופק עובר תקין בטא עולה אבל מעט ביום 15.5 ביצעתי בדיקת דם הבטא ירדה מ6850 ל- 6200 ביום 16.5 ביצעתי אולטראסאונד העובר מתפתח בסדר והדופק תקין מה קורה דחוף. תודה
תפסיקי להדאיג את עצמך. אין טם בבדיקות ביתא יום לאחר יום בהריון בו הודגם דופק עוברי. המעקב צריך כעת להתרכז בעובר. במידה ואת מודאגת תחזרי על האולטרסאונד לאחר שבוע-שבועיים ( בהנחה שאין דימומים או ארועים חריגים אחרים).