ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 24 יש לי חוסר ברזל בצורה נוראית ואני לוקחת מידי ערב כדור אחד של ברזל בשם פוריק רופא הנשים שלי שינה לי את זה ואמר לי לקחת אחד בבוקר ואחד בערב וטיפת חלב אמרו לי לקחת שניים בערב, בעצת מי עליי לשמוע. תודה רבה על התשובה.
בעצת ספירת הדם שלך... נסי את אחת העצות ועקבי אחר ספירת הדם. לא משחקים עם חוסר ברזל...
למה קרה לך משהו עם חוסר ברזל אם כן תעדכני אותי בבקשה אני בהריון וזה מאוד חשוב לי
פחות חשוב כמה פעמים ביום אלא הכות הכוללת. נהוג לפצל את המינון הכולל כעצת הרופא המטפל שלך.