הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר שלום אני בשבוע ה-8 להריון ומאז תחילת ההריון יש לי המון הפרשות בערך שקופה צהובה רציתי לדעת אם זה תקין בהריון כי הרופא אומר שכן אך אני קצת מודאגת ועוד שאלה רציתי לדעת אם מותר לי לעשות שעוה בבטן תודה ליאת
שלום לך כן זה נורמלי לחלוטין אין מקום לדאגה ... שעווה ... כן מותר לך לעשות שעווה בבטן נכון זהו חומר חם אך החשיפה אליו היא קטנה , הדבר היחיד שלא מומלץ הוא שהייה במקום חם ולא מאוורר דבר זה גורם להתייבשות משלך זה לא בריא , ולעובר אומנם לא קורה דבר באופן ישיר אך גם הוא סובל. מיכל
ראשית רצוינ לא לעשות שעוה בבטן ושנית מאחר והרופא בדק ומצא שהכל תקין אזי קרובלודאי שהוא צודק.