בדיקת בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי עשיתי ביום חמישי האחרון בדיקת דם יצא בטא 18 רציתי לדעת האם יתכן הריון? בכל אופן ביום ראשון אלך לעשות עוד אחת... תודה.
שלום שלח, כמה זמן לאחר האיחור במחזור עשית את הבדיקה? אם אני זוכרת נכון, הערך צריך להיות לפחות 90. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
היי עשיתי יום אחרי איחור אבל בחודשים האחרונים המחזור מגיע כל 26 יום...אז אולי זה היה מוקדם?
שלי בוקר טוב, בהחלט יתכן שאת בודקת מוקדם מדי, וחוץ מזה יתכן שמועד הביוץ שלך שונה. כדאי לבדוק את מועד הביוץ ולהתייעץ עם רופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il