פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 17 . הריון קודם התקצר צוואר הרחם ל 8 ממ משבוע 22 .ילדתי בשבוע 38 רופא המליץ לי על זריקות פרוגסטרון ריטארד אך מאחר ולא מצאתי את הזריקות בשום בית מרקחת המליץ על ג'ל קרינון רופא אחר המליץ על טבליות אוטרוגסטן כתוב שהתרופות של כל תכשירי הפרוגסטרון ניתנים לשימוש רק ב3 החודשים הראשונים ולאחר מכן השימוש בהם לא מומלץ.כי אין ידע על ההשפעות על העובר. מה עליי לעשות אני אובדת עצות.תודה מראש
שלום שני, זהו פורום תמיכה בלבד. תצטרכי לשאול רופא המתמחה בפוריות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il