הבנה בקריאת בדיקת הדם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם: עשיתי בדיקה ביתית ויצא לי שני קווים כך שזה אומר שהתשובה חיובית... ולכן הבוקר הלכתי לקופת חולים ועשיתי בדיקת דם...והתוצאה בבדיקת הריון יצא 2511.7 mIU. רציתי לדעת האם זה יתכן שזה הכן חיובי ובאיזה שבוע מדובר??? אשמח לקבל תשובה מפורטת בהקדם האפשרי!!! תודה מראש. חנה
שלום חנה, זהו פורום תמיכה. כדי לקבל תשובה מפורטת התקשרי לרופא שלך או הכנסי לפורום היריון ולידה המקצועי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il