דימום קליל בשבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני בהריון ראשון בשבוע שביעי עם שני שקי הריון + דופק :-) לפני כשבוע הייתי באולטרסאונד וגינאלי ראשון אצל הרופא (אני נמצאת בספרד והרופאים עושים פה רק אולטרסאונד וגינאלי בשבועות הראשונים) ויום לאחר מכן היו לי קצת הפרשות חומות ודימום קליל מלווה בכאבי בטן... מכיוון שהתור הבא שלי עם הרופא הוא רק בעוד כשבועיים, הלכתי למיון ושם עשו שוב אולטרסאונד (וגינאלי שוב) ואמרו שהכל בסדר ושהכל נראה תקין... ושוב, יום לאחר מכן, דימום... עבר עוד יום, ומאז אין דימום אבל יש הפרשות חומות... אני ממש מודאגת ולא יודעת אם זה נורמלי או שזה סימן רע... אשמח אם תוכלו לעזור...
שלום גלי, בהיריון יכול להופיע מדי פעם דימום קל. רק לשים לב אם הוא לא מתגבר. בהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמתכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il