דימום בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בצעתי הפרייה ראשונה והוכנס לי עובר אחד אני כעת בסוף שבוע עשירי עדין לוקחת תמיכה אנדומטרין פעמים ביום ואתמול התחילו לי דימומים . הייתי במיון עשו לי אולטרסאונד והכל בסדר עם העובר יש לו דופק. השאלה שלי ממה נובעים הדימומים ?ולמה זה קורה?האם עלי לעשות משהו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיטל יש הרבה תופעות לא מובנות ולא מוסברות בהיריון. המשיכי לערוב אחרי עוצמת הדימומים ואם יש צורך, לפי בית חולים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il