מותר לכחת בהריון דקסמול קולד?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 17 ואני מצוננת ומקוררת האם מותר לכחת דקסמול קולד ? ומה הם התרופות המותרות במצב כזה של חום צינון ????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לינה, במצב של חום וצינון הכי טוב זה קודם כל לנוח ולתת למחלה לחלוף. דקסמול קולד מייבש את הנזלת אבל לא גורם להחלמה. הקפידי לאכול ירקות ופירות טריים, המעיטי במזונות כבדים, ולדעתי (כדאי לך לשאול רופא או רוקח) לקחת תוספת של ויטמין C. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il