הדבקת שיער בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לא בטוחה שזה הפורום המתאים אך אנסה בכל זאת. מזה 6 שנים שאני מדביקה יחידת שיער לראשי עקב אובדן שיער רציני (אני מבצעת זאת במספרה ייעודית ויש שימוש בדבק, בנזין להסרת הדבק וכו). אני נמצאת כרגע בתחילת ההריון הראשון שלי וחוששת שטיפול ההדבקה (שמתבצע אחת לחודש וחצי) עלול להזיק לעובר בדרך כלשהי. בין אם עקב אדי הדבק ובין אם מספיגת החומרים הרעילים כגון בנזין רפואי וכו בקרקפת שלי בזמן הטיפול. האם זה אכן מסוכן? מה עושים במקרה כזה? תודה מראש על המענה.
http://www.health.gov.il/Subjects/pregnancy/health_centers/Pages/Tartology.aspx
שלום נינה, תבקשי מהספר שעושה לך את זה שיבדוק במשרד הבריאות. כמו כן, את יכולה לבדוק במכון הטרטולוגי. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http;//www.heal-la.co.il