איזה שבוע אני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי המחזור האחרון שלי היה ב 19/07 ואני מקבלת מחזור כל 32 ימים הייתי אמורה לקבל ב 19/08 איזה שבוע אני בפועל כי לפי חישוב של 28 ימים אני שבוע 5 1 אבל לפי חישוב של 32 אני צריכה אולי להיות שבוע 4 6? ובגלל זה לא ראו שק הריון
שלום ליאת, עדיף שתשאלי בפורום מקצועי. בבדיקות שלך יוכלו לומר לך בדיוק. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמתכ בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
לפני שבוע 7 לא רואים דופק, פשוט לחכות לבשורות טובות. בהצלחה!