אנדומטרין בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שבוע 7, הכל תקין. נוטלת 3 פעמים ביום אנדומטרין (עם היד, ללא מוליך, לא נוח...) היום, שנטלתי בעבודה, החדרתי את הטבליה בצורה מאוד לא נוחה ועמוק מבדרך כלל שאלתי: האם יכולתי להגיע לרחם ואף לשק ההריון עם האצבע שלי ולפצוע חלילה את ההריון? מניחה שיש דרך ארוכה עד שמגיעים לרחם (ושטמפון ואפילו קיום יחסי מין מגיע רחוק יותר), אך רוצה לוודא! תודה,
עדי, גם את תרצי מאד אינך יכולה להגיע עד לשם. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il