עזרתכם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, וסת אחרון של אישתי 3.7 בדיקת בטא ראשונה 3.8 תוצאה-32 יומיים אחכ -61 יומיים אחכ-128 שלושה ימים אחכ-322 הגינקולוגית של אישתי בחופשה עד יום רביעי ולכן אנחנו לא יודעים מה המצב לפי מה שקראנו הבטא הייתה נמוכה תחילה ביחס לשבוע הכפילה והכפילה ובפעם האחרונה שהייתה המתנה של שלושה ימים היא כבר לא הכפילה ונחשבת די נמוכה להבנתנו השאלה היא מה עלינו לעשות כעט אודה מאוד לעזרתכם
שלום ניר, נסה להתייעץ בפורום רפואי. זהו פורום תמיכה בלבד. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il צביה רן