שאריות דימום מחוץ לשק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, היום היינו בבדיקה אולטרהסאונד ראשונה. הודגם עובר ודופק, אך הרופא שאל את אשתי אם היו לה דימומים שכן הוארואה שאריות של דימום שנספג כעת (לא היו לה דימומים). הוא טען שאין מה לדאוג, אך אני דאגן מטבעי ורוצה לדעת אם אכן אין מה לדאוג, או שזה מבשר רעות? במידה ולא תהיה הפלה וההיריון ימשיך, האם זה צופה בעיות בהמשך, או שאין קשר מובהק בין דימום שכזה להצלחת ההיריון ותקינותו. תודה, מתי.
שלום מתי, אני בטוחה שהרופא יודע הרבה יותר טוב ממני, כי זהו פורום תמיכה בלבד. הרשה לעצמך לעזוב קצת את הדאגנות ולקחת בחשבון שאכן יהיה בסדר. זכור, רוב ההריונות הם תקינים ומסתיימים בלידת תינוק בריא. מאחלת לכם כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il