תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני בשבוע 38 פלוס 5 ורציתי לדעת עם יש דבר כזה תנועות מרובות , במשך כל הלילה אני מרגישה אותה משתוללת ממש לילה שלם האם זה תקין ? או שיש בעייה ?
שלום מור, את נמצאת בשבוע 39 וכמובן שהעובר יותר פעיל לקראת הלידה. לפי התיאור שלך העוברית שלך משתוללת בלילה. האם במשך היום היא פחות פעילה? נסי לבדוק אם קשר לתנוחת השינה שלך. אם את מוטרדת, לכי לבדיקה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il