הקאות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 7 2 ולפני כשבוע וחצי החלו לי הבחילות הידועות לשמצה. אני קצת מודאגת כי זה פשוט הרבה יותר גרוע מכל מה שדמיינתי. אני מלווה בבחילות בכל (!) רגע נתון ביום, מקיאה כמעט כל רבע שעה ואין לי תאבון בכלל! אני יודעת שזה נורא שכיח אבל האם בתדירות שכזאת? אני מרגישה חלשה וחוששת שאיני מספקת לעובר את הדרוש לו. במקביל אני סובלת מצרבות איומות! האם זה נורמלי? והאם יש דרך לטפל בבחילות ובצרבות? כי כל מה שניסיתי עד כה לא עוזר (שקדים, מלפפונים, טאמס, גינגר, כדורים למציצה נגד בחילות).
שלום שיר, אם לרפואה אין מה להציע הייתי מציעה לבדוק משהו בתחום הרפואה המשלימה, אולי הומאופתיה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il