כדורי פרוגרד פוליק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 6 להריון, הרופא נתן לי מרשם לכדורי ברזל (שאפילו לא שמתי לב מה כתוב במרשם) אך בבית המרקחת ניפקו לי כדורים בשם פרוגרד פוליק- יכול להיות שזה מה שהוא המליץ ויכול להיות שזו תרופה דומה... בכל אופן עכשיו שמתי לב שעל הקופסה עצמה כתוב "לא לנשים הרות" אשמח לדעת האם זה בטוח לקחת אותם ואם זה לא לנשים הרות אז איך זה שקיבלתי מרשם....? תודה מראש
שלום שלי, ממליצה לך לשאול בבית מרקחת. הרוקחים יודעים לפעמים יותר טוב מהרופאים. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני מאוד ממליצה לקחת ברזל בנוזל ולא הכדורים. יש נוזל שניקרא איבר גרין של חב' סאן ריידר הוא מצויין לנשים יש לו טעם של מנטה. יש עוד אפשרות לאכול הרבה סלט ירוקים להוסיף לסלט חצי חבילה פטרוזיליה קצוצה כל יום למשך 3 חוד' ראשונים.