דימומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשלושה ימים(11 ימים אחרי הביוץ) הופיע לי כתם דמי חום... ומאז לא היה עוד דם.. היום זה היום בו אני אצורה לקבל מחזור. עשיתי בדיקת הריון והיא הראתה לי פלוס חלש. במשך היום הופיעו לי דימומים קלים וזה מלווה בכאבים בבטן התחתונה כמו זרמים ולחצים. האם זה הגיוני שקיבלתי מחזור למרות בדיקת ההריון החיובית? האם יכול להיות שזאת הפלה? תודה מראש
שלום אורית, לא עושים בדיקת היריון לפני איחור במחזור. מדדת מוקדם מדי ולפני וסת הרבה דברים משתנים. יתכן שזו רק וסת ועליך להמשיך לעקוב. אם יש דימום רציני, יותר מאשר בווסת רגילה, גשי לרופא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il