תוצאות בדיקת חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 36, הריון שלישי, עובר אחד. עד כה כל הבדיקות תקינות לגמרי. קיבלתי תוצאות של בדיקת החלבון העוברי. להלן: חלבון עוברי (AFP): MOM: 2.23 (וערכי הנורמה הם בין 0.20-2.00) ערך: 86.4 גונדוטרופין שלייתי (HCG): MOM: 2.29 ערך: 44.3 אסטריול: MOM: 1.17 ערך: 1.7 לפי כל הנ"ל, בשילוב עם הגיל חושב לי סיכון ממש טוב של 1:10000 רגע לפני שאני מבטלת את התור למי שפיר, רציתי לשאול - האם זה בסדר שהחלבון העוברי גבוה מהנורמה? תודה מראש ענבל
שלום ענבל, אנא שאלי את הרופא שלך או בפורום מקצועי או פורום אולטרסאונד. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il