אצטון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי חדר שינה עם שרותים והיום כשהתקלחתי היו הרבה אדים גם בחדר. אחרי שהתקלחתי הסרתי לק עם אצטון וכנראה גם בגלל האדים הריח היה חזק. יצאתי מהחדר לאחר כמה דקות. זה יכול לגרום לפגיעה בעובר? אני חייבת לציין שאני משתמשת בלק ובאצטון רק פעם בכמה שבועות.
שלום ענת, סביר להניח שלא קרה לעובר כל נזק, כי הוא מקבל את החמצן שלו דרך חבל הטבור. כשאת משתמשת בחומרים נדיפים עדיף לעשות זאת בחדר מאוורר. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il