שבוע 33
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אתמול ( יום רביעי ) הזמנתי פיצה מבחוץ לאחר מספר שעות היו כאבי בטן שתלוו בשלשול כאבי בטן נמשכו גם היום ללא שילשולים . יש לציין שמאז יש לי בחילות נוראיות גם אחרי אוכל הבחילות מתגברות . האם יש סיכון ?
שלום לך, אם כאבי הבטן מלווים בהתכווצויות את צריכה לשים לב, ואם הן נעשות קשות, לפנות לחדר מיון. מוזר מאד שפיצה יכולה לגרום לתגובה קשה כל כך. בקיצור, שימי לב לעצמך. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il