סכרת ופרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה חודשים (פברואר) עברתי הפלה בשבוע 8. לשמחתנו נכנסו שוב להריון ואני כרגע נמצאת בשבוע 4+6. מאז שגיליתי שאני בהריון אני משתמשת באוטרוגסטן פעמיים ביום. נשלחתי לבדיקות דם שנמצא שהגלוקוז שלי עמד על 118. נורא נלחצתי. נשלחתי לבדיקה חוזרת אתמול בבוקר והבדיקה יצא 124! קראתי שהפרוגסטרון מסוכן כאשר הסוכר בדם גבוהה? היתכן שבגלל זה הוא עלה?? אשמח לתשובה בהקדם
שלום לונה, בכל הנוגע לנושאים רפואיים עליך להתייעץ עם הרופא שלך שהמליץ לך על התרופות, כדי שיוכל להמשיך לעקוב אחריך ולייעץ. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il