כעס ועצבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בשבוע ה 15 להריון ומתחילתו אני מנסה לשמור על איפוק ולא להתעצבן ולכעוס מכל דבר. אתמול קרה מקרה שגרם לי להתעצבן מאוד, לצעוק ולהשתולל בצורה דיי קיצונית. מרגישה מאוד רע עם עצמי מאז :( האם הדבר יכול לפגוע בעובר? תודה
שלום דניתה, השאלה היותר חשובה היא מה גורם לך להתעצבן ולכעוס ולטפל בסיבות לכך. לשמור על איפוק זה לא "לא להתעצבן" זה לכלוא את הרגשות האלה בתוך הגוף שלך וזה לא בריא. ממליצה לך מאד לפנות לעזרה בנושא הזה ותראי איך כל חייך משתנים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il