המלצת רופא על מיקרופירין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע שבע להריון, הריון קודם הסתיים בהפלה מאוחרת שבוע 23, בביקורי אצל המוטולוג ולפי בדיקות הדם אין שום תופעה לקרישיות יתר, אז למה עכשיו ממליצים לי להתחיל לשתות מיקרופירין??? למה הוא טוב? אני לא מעוניינת להכניס שום כימיה לגוף שלי, ישמח לתשובת מומחה.
שלום נינה, לשם מה הוא רוצה שתקחי את התרופה? האם זה מדלל דם? מומחה תוכלי למצוא בפורום המקצועי, הפורום הזה הוא פורום תמיכה בלבד וממליצה לך להיזהר מתשובות בפורומים. אם יש צורך לכי לחוות דעת שניה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il