היריון בגיל 47
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב 30/4 קיבלתי מחזור אחרון. ב 8/5 עשיתי בדיקת ערכי בטא ויצא 32,000 ב 11/5 עשיתי בדיקת ערכי בטא ויצא 55,000 . האם העליה שאינה כפולה בהפרש של 72 שעות כבר מרמזת שההיריון לא תקין?
שלום רחלי, עליך להתייעץ עם הרופא שלך. גם אם ההיריון תקין תצטרכי להיות במעקב יותר צמוד עקב הגיל. בהצלחה וכל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
ראשית- תודה על תשובה כה מהירה. ברור שאלך לרופא, אבל לבינתיים עד שיגיע תורי אני מבקשת לדעת אם בכלל יש למה לצפות אם אין הכפלה בבטא. והאם הבטא לא גבוה מידי לשבוע זה. תודה.