היפרדות קרומים-שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 22 הריון ראשון. משבוע 7 עד ל9 סבלתי מדימומים שנתגלו כהמטומה. נצפה דופק והעובר מתפתח בצורה תקינה. מאז ועד היום שבוע 11 חדלו הדימומים ואני במנוחה בבית. ובבדיקת א.ס שנערכה אתמול נצפתה המטומה בגודל בצמוד לשליה וקרוב לצוואר הרחם. שאלתי- מה הסיכויים להמשך הריון תקין? האם המנוחה במיטה מונעת את הדימום ואולי עדיף שיצא? עד מתי היא אמורה להיספג? האם העובדה שגדלה מעט משמעותית? יש דרכים להקטין אותה? תודה מראש.
נשמט גודל ההמטומה- 20x36
שלום נועה, זו שאלה שאת צריכה להפנות לרופא שלך. המלצות בפורום אינטרנטי לא נותנות מענה מדויק. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il