עישון פאסיבי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בשבוע 29 להריון. אתמול הייתי ביום הולדת במסעדה קטנה. הייתה שם פינת עישון, אך אני ישבתי בקצה השני של המסעדה. בהתחלה לא הרגשתי את העשן, אך אחרי שעה בערך, כמובן שהעשן כבר התפזר בכל המסעדה והרגשתי את הריח של הסגריות. פתחתי חלון שהיה קרוב אלי, אך בכל זאת הריח נשאר, למרות שהוא לא היה כזה חזק כמו בפינה עצמה שעישנו שם. השאלה שלי האם זה יכל להשפיע על העובר? חשוב לי לציין שמעולם לא עישנתי ובהריון זאת הפעם הראשונה שנחשפתי ככה לעשן של סיגריות. ביום יום אני תמיד מתרחקת מאהשים שמעשנים. אני קצת בלחץ. אשמח לתשובה. תודה מראש.
שלום אנה, סביר להניח שלא קרה שום דבר מחשיפה חד פעמים לעישון. המשיכי לשמור על אורח חיים בריא. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il