תוצאות PPG
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהעמסת סוכר 50 יצאה לי תוצאה גבוהה מעל 140 בהעמסה 100- 2 תוצאות יצאו דווקא נמוכות בהרבה מהרף התחתון נשלחתי ל PPG התוצאות: בצום- 87 לאחר אכילה ושעתיים- 78 האם תקין? ואם תקין- מה המסקנה לגבי סכרת? כל בדיקה מצביעה לכיוון הפוך
שלום שלי, עליך לברר עם הרופא שהפנה אותך לבדיקה מה התוצאות אומרים ואם את צריכה לקבל איזשהו טיפול. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il