לידת ואקום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ום, אני עשרה חודשים אחרי לידת ואקום. היו לי המון תפרים וקרע אחד מאוד גדול בתעלת הלידה שלדברי הרופאה תפרו אותו חזק מאוד. בתקופות המחזור ובכל מגע מיני יש לי כאבים מאוד חזקים באיזור. יש ימים שכואב לי לשבת, במיוחד על משטחים קשים וכשאני עומדת או הולכת יש לי מעין לחץ במקום. הרופאת נשים שלי אמרה שאין מה לעשות עם זה. בגלל שהכאב מונע ממני לתפקד, רציתי לדעת אם יש בכל זאת טיפול שאפשר לנסות או מומחה שידע לטפל בבעיה?
שלום תמר, צר לי לשמוע על מה שעברת. אני מאד ממליצה ללכת לחוות דעת נוספת. אם יש מנתח פלסטי גניקולוגי יתכן שיעזור לך. בינתיים המשיכי לחפש. אני לא מאמינה שאין מה לעשות. אני מאמינה שהרופאה שלך לא יודעת אבל בטוח שיש פתרונות. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il