דלקת חניכיים בשינייים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כמה שבועות הבנתי שיש לי דלקת בשיניים עקב ירידת דם בכמות מהפה וחניכיים נפוחות .עוד מעט אני נכנסת לחודש שמיני ואני מפחדת שאם אני אלך לרופאת שניים זה יהיה מאוחר כבר..מה עושים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיה, אני לא בטוחה שהבנתי. את פוחדת שאם תלכי לרופא שיניים יהיה מאוחר? דבר ראשון עליך ללכת לרופא השיניים, יתכן שדרוש טיפול של שיננית והדרכה. הפחד לא יוביל אותך לשום מקום. ככל שתקדימי לטפל כן ייטב. כל טוב והחלמה מהירה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il