סנט מוריץ בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי שמי שיר אני צריכה עזרה...אני בשבוע 23 להריון אתמול בעקבות חג הפסח ניקיתי את התנור כולו עם חומר שניקרא סנט מוריץ. במקום לא הכי מאוורר שיש, ולמשך זמן די ממושך עם כפפות בלבד!! רק אחרי שניקיתי חשבתי מה עשיתי, ואני לא מפסיקה להיות בלחץ מאותו רגע... אני מרגישה את העובר אך מפחדת שזה יזיק לו...... אשמח מאוד לשמוע דעה מקצועית, תודה מראש,,
שלום שיר, אם את מרגישה את תנועות העובר זה בסדר. המלצה מאד אישית להעיף את מוצרי סנט מוריץ מהבית. הם חריפים מאד. אני אישית לא מסוגלת להשתמש בהם. יש היום מבחר חומרים אקולוגיים לא רעילים שעדיף לעבור אליהם. כל טוב וחג שמח, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il