כתמים בחזה ומעט בבטן בחודש שביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש השביעי-כמעט שמיני להריוני, בימים האחרונים הופיעו לי כתמים אדומים על החזה והם מתרבים עם הימים.. אפילו מעט לכיוון הבטן. הם נראים כמו עקיצות יתוש גדולות אך יבשות ללא מוגלה וללא גרד. האם זו תופעה שכיחה בהריון? או שעליי לדאוג?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חני, אינני בטוחה אם התופעה אופיינית, אך אם זה מטריד, כדאי להתייעץ עם הרופא שלך, יתכן שזה סוג של אלרגיה, ובכל זאת, כדאי להתייעץ. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il