איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בת 29 ללא גלולות המחזור שלי סדיר כל 4 שבועות. אני מנסה להיכנס להריון. בבדיקת סטיק אצל אחות יומים לפני המחזור יצאה תשובה שלילית. הייתי אמורה לקבל מחזור בסופש והוא לא מגיע ואפילו לא מרגישה תופעות אפילו תופעות הפוכות (בחילות וכו...) עשיתי היום שוב בדיקת סטיק וייצא שלילי. ממש מוזר לי... האם יכול להיות שתי בדיקות שליליות. אבל אני מרגישה אחרת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לי, לצערי אין לי תשובה. האם את בלחץ לקראת כניסה להיריון? כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il